王无恙

我不要寻找诗,诗也不寻找我。我们只是偶遇。

© 王无恙
Powered by LOFTER

You know that I can't keep quiet(你知道我无法沉默)

文/无恙


I love you , and you know that I can't keep quiet
Just like you know that how long I was wandering behind you
Just like you know that I'm the one who , every night , pray for you
You know that my sight never leaves your form
You know that you can always make me smile
Darling , you know my heart , you know my mind
You know that we don't need words at this time
And you also know that I can't keep quiet
I believe , that's the reason why you're kissing me
And I believe I love you , just like you love me .


我爱你---你知道我无法沉默
就像你知道我在你身后徘徊了多久
就像你知道我每天每夜为你祈祷祝福
你知道我无时无刻不思念你的身影
你知道你总是能让我微笑---
你知道我的心,你知道我的情谊
你知道这时候言语多余
而你知道我无法保持沉默---
所以你吻我
所以我知道你我相爱

评论
热度(69)